p

p

lauantaina, joulukuuta 31

Hyvää uutta vuotta

& säännöt vuoden vaihtumiseen!!

Ihan tosi moni koira pelkää uutta vuotta ja väittäisin, etteivät edes täysin paukkuvarmat koirat nauti ihan kauheesti tästä juhlasta..

Me koottiin ToTon kanssa ihan perusohjeet faceen, tässä vielä meidän muut varotoimet;)

Thundeshirt kaikille päälle jo hyvissä ajoin. ToTo on kulkenut tässä jo muutaman päivän <3

Telkkarista ei katsota mitään kivaa hempeilyä vaan mielellään hyvin kovaäänistä draamaa / taistelua ja radio on täysillä koko yön..

..oman kokemukseni mukaan, pahin pelote on räiskinnän jo loputtua kuuluva yksittäinen jysäys.

Kaikki mahdolliset häkit kootaan olkkariin, meillä ainakin häkeissä on ruuhkaa vuoden vimppana päivänä eli häkkejä pitää olla koiramäärän verran!

Ja yö me nukutaan alakerrassa koska ylös makkariin kuuluu kaikki parhaiten..

..jo monet uuden vuoden yöt olen vähän väliä herännyt radiosta kuuluvaan hyvään biisiin;)

Ja huomenna tähän aikaan on jo uusi vuosi, saadaan taas elää vuosi normaalisti!!

Hyvää Uutta vuotta 2017!!!

Mulle ensi vuosi tulee olemaan muutosten vuosi, mikä muuttuu ja koska..

..siitä lisää ensi vuonna;)

Alla ToTon & minun kokoamat simppelit ohjeet jokaiseen koirakotiin <3

Moikka, mä oon ToTo 10 v. Ja mä pelkään uutta vuotta & raketteja!!

Mulla on kuiteski kaikki ihan hyvin kun mua ulkoilutetaan hyvissä ajoin ennen kuutta ja tarpeen mukaan sitten kahden jälkeen. Meillä on säleverhot kiinni, radio soi ja tv. Kukaan ei "tee juttua" mun pelosta,

Onhan teill muillakin näin?

Jaa, jos arvelet että tutuissasi olisi yksikin jolla uuden vuoden "säännöt" on vielä hakusessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti