p

p

sunnuntaina, tammikuuta 15

Pentupäivät

& tehoviikko;)

Maanantaina oli Twiipulan rallattelut, oli taas kiva rata !! Twiipu tykkää tuosta lajista NIIN paljon että se alkaa usein "röhisemään" rataa tehdessä..

..en tiedä jos joskus lajissa kisataan, mitä tuomarit tuumivat kun tulen radalle röhisevän koiran kanssa;)

Tiistaina oli Justin tokot, ei menny kovin hyvin..

..no varmaan huonoja kertoja tarvitaan myös??

Keskiviikkona alkoi Justin agikurssi, ollaan alkuvuosi vauhtiratakurssilla !!;)

Vastakkaisella kädellä saatiin ratkottua meidän väärän pään putki ja tehtiin monta "tanskalaista" puomia ja yhtä monta puomilta hyppäämistä ennen kontaktia kun joku vähän hätäili..

Kepeillä tuli TAAS ennen aikaisia poistumisia kiireen vuoksi, tähän saatiin neuvoksi ohjurit loppuun!!

Torstaina aloitettiin reissu Piiralta, hoitoon pääsivät Pepsi&Twist, Pepsi edelleen vähän juntturassa, Twii sen sijaan aikas kivassa mallissa!!

Piiralta jatkettiin Lahteen jossa meillä oli Italiaanojen pentupäivät. Pari tuntia treenattiin ensin tokoa jossa ihmeteltiin mun oikeaa kättä..

..hyviä vinkkejä tuli, näitä lähdetään nyt työstämään!

Sitten meillä oli Huotarin Peten agi-yksäri, mä NIIN tykkään Peten tyylistä kouluttaa, se puhuu "mua" ;)

Sama pujotteluvirhe tuli taas esiin ja Peten ehdotus oli muuttaa mun sijaintia suhteessa koiraan, epäili ettei Just halua mua lähelleen..

..sopii mulle;) En minäkään halua olla sen lähellä agissa;)

Toinen huomio oli se "katse", voi milloinkohan mä opin katsomaan koiraani??

Hyvin tuo hyppelee, lajissa kuin lajissa


Perjantaina jatkettiin taas tokolla, nyt isommalla porukalla...

Timolta saatiin lisää hyviä vinkkejä mun käteen tai oikeammin Italiaanon "päähän", mä luulen kun kaikki nämä neuvot niputtaa ja toteuttaa, räätälöi itselleen & koiralleen sopiviksi + treenaa sen 1000 tuntia niin avot;)

Tässä kooste pentupäivistä

Ihanat Italiaanot


Sitten olikin kotimatkan vuoro ja ehdittiin sopivasti Turkuun kun oli jo seuraava treeni edessä eli tavoiteryhmä..

Twisti pääsi näihin treeneihin ja joutui (tai sai ) tekemään tokoa tosissaan piiiitkän tauon jälkeen ihan "kylmiltään"

Kisamaisena tehtiin ruutu ja koulutusliikkeenä oli Z, lisäksi paikkikset ja yhteistreeninä kaukoja, kiertoa ja seuraamista..

Eilen koko porukkaa vietti viikkovapaata!;)

Tänään aloitettiin sitten ekat käsi/pää treenit, onnistumis% 50/50 eli paljon enemmän mitä uskalsin toivoa <3



Vaikka treenattavien asioiden lista vain piteni tällä viikolla, ei haittaa, me molemmat tykätään treenata😘
Kuvista kiitos Maarit Karhu-Teiskonen 💕💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti